Vi i Malejo fikk en forespørsel om vi ville være med på å utvikle den nye profilen til Trøndelag Sankeri – en bedrift vi allerede kjente godt til her på Melhus. Det sa vi selvfølgelig ja til, og arbeidet ble påbegynt i i siste halvdel av 2020.

Kunde

Trøndelag Sankeri

Arbeid utført

Design, re-branding

År

Q4 2020 / Q1 2021

Prosjektleder

Mathias Johansen

Fargepalett

Synergestic actionables ramp up i dont care if you got some copy, why you dont use officeipsumcom or something like that  yet window of opportunity.

#0a763b

#1cbb5c

#012f3f

#00737e

Det var viktig for oss at logoen til Trøndelag Sankeri formidlet budskapet om naturen og at vi må tenke bærekraft i alle ledd. De grønne lungene skal symbolisere at naturen puster.

- Mathias Johansen, daglig leder i Malejo

Fonter

Disse to fontene ble valgt til å være fontene som primært brukes hos Trøndelag Sankeri. Typografi er et viktig element for et helhetlig design og derfor ble det lagt mye tid i å finne ut av disse.

Profilering

We are running out of runway those options are already baked in with this model, or my grasp on reality right now is tenuous. After I ran into Helen at a restaurant.

01. Visittkort

02. Rollup