Vi i Malejo fikk en forespørsel om vi ville være med på å utvikle den nye profilen til Trøndelag Sankeri – en bedrift vi allerede kjente godt til her på Melhus. Det sa vi selvfølgelig ja til, og arbeidet ble påbegynt i i siste halvdel av 2020.
Kunde
Trøndelag Sankeri
Arbeid utført
Design, re-branding
År
Q4 2020 / Q1 2021
Prosjektleder
Mathias Johansen
Fargepalett
Synergestic actionables ramp up i dont care if you got some copy, why you dont use officeipsumcom or something like that yet window of opportunity.
#0a763b
#1cbb5c
#012f3f
#00737e
Det var viktig for oss at logoen til Trøndelag Sankeri formidlet budskapet om naturen og at vi må tenke bærekraft i alle ledd. De grønne lungene skal symbolisere at naturen puster.
- Mathias Johansen, daglig leder i Malejo
Fonter
Disse to fontene ble valgt til å være fontene som primært brukes hos Trøndelag Sankeri. Typografi er et viktig element for et helhetlig design og derfor ble det lagt mye tid i å finne ut av disse.
Profilering
We are running out of runway those options are already baked in with this model, or my grasp on reality right now is tenuous. After I ran into Helen at a restaurant.
01. Visittkort
02. Rollup