Employer Branding
De beste talentene vil velge bort deg som arbeidsgiver dersom de ikke anser deg som en attraktiv arbeidsplass. Du er derfor nødt til å bygge opp selskapets employer brand, men hva innebærer det egentlig?
Fra tidligere produksjoner
Hva er Employer Branding?
Employer branding, eller arbeidsgiverprofilering som det også kalles, er rett og slett en fellesbetegnelse på de aktivitetene et selskap gjennomfører for å kommunisere hva det er som gjør nettopp dette selskapet til en attraktiv arbeidsplass.
Dette er spesielt relevant ut mot potensielle nye medarbeidere i rekrutteringsprosessen, men også mot eksisterende ansatte. Ved å benytte varemerket selskapet har til å formidle ambisjoner og tydelig vise hvordan hver enkelt medarbeider kan bidra til bedriftens suksess, vil du kunne tiltrekke nye talenter, men også motivere og dyrke medarbeidere som trives på jobb – og som dermed yter sitt beste.
Lindbak - Studenten Stine
Lindbak - Interiørarkitekt
Trenger du hjelp?

Ring meg så finner vi ut av det.
esten@malejo.no
+47 477 06 860
Få et gratis, uforpliktende tilbud på filmproduksjon
Skriv gjerne kort om behovet du har, slik at jeg kan hjelpe deg med det du ønsker.